Søgning
  Go' motion klub
 Bliv gratis medlem!
 
 Brugernavn
 Password
 Gem  
 
 Opret gratis bruger
 Glemt password
 
 Tilmeld nyhedsbrev
  Annonce
  Forum
Bænkpress..

Ny hcg hjemmeside: www.hcgkur.dk..

Hjælp, sveder for vildt, når jeg cykler..

Sveder som en hest!!!!..

Løb eller Cykling?..

Svømmetur over Storebælt..

  Annonce
  Inspiration
5 enkle øvelser for maven..
..
5 enkle øvelser for ryggen..
..
Træning med elastik..
..
Graviditet og træning..

Design og CMS udviklet af Cure4Design
     Tip en ven Tip en ven 
Træning med elastik
Her er vist en række eksempler på, hvorledes man kan træne bestemte muskler (muskelgrupper).
Til alle øvelserne benyttes en elastik til at sætte belastningen. Alt efter hvilken elastik du benytter så kan du variere belastningen og dermed gøre øvelsen lettere eller hårdere.

Til denne billedeserie er valgt en elastik med håndtag i hver ende, men øvelserne også foretages med en almindelig elastik.

Besøg også vores netshop, med et stort udvalg af træningselastikker og exetubes  
www.Go-motionshop.dk
 


Et enkelt lille program
Træning med elastik er godt til at starte med - for dig som måske ikke har trænet styrketræning før eller skal igang efter lang tids pause.
Vi vil foreslå at du vælger en elastik som har en hårdhed, som svarer til at du med hver øvelse lige nøjagtigt kan lave 20 gentagelser. Hold da en pause på 1-2 min. og gentag så øvelsen igen. Det gør du i alt 3 gange inden du går videre til en ny øvelse.
Hele programmet med alle øvelserne laver du 3 gange om ugen.

Pas på håndleddet
Når du arbejder med elastikken så er det vigtigt, at du ikke belaster dit håndled forkert. Lad håndryggen følge en lige linie ned langs underarmen. Hold denne stilling når du udfører alle øvelserne.

         

---------------------------------------------------------------------------------------

Side 1: Program              Side 2:   Armbøjer             Side 3:   Armstrækker
Side 4: Bryst Side 5: Skulder Side 6: Lår/sæde
Side 7:   Ryg Side 8: Træk foran Side 9: Træk bag

---------------------------------------------------------------------------------------


Foto og tekst: Claus Venlov Go-motion.dk
På billederne: Susie Siewert


[side 1] [side 2] [side 3] [side 4] [side 5] [side 6] [side 7] [side 8] [side 9] 

 Udstrækning af benets muskler
 Udstrækning af armens muskler
 Isokinetisk styrketræning med håndklæder
 Download træningsprogrammer
 Muskeltræning - specielle principper
 
  Artikler
Opvarmning..
..
Løberen på vægt..
..
Hvad er oriente..
..
Neuromuskulær &..
..
4 km. løbebånds..
..
Formtopning på ..
..
  Annonce
  Madopskrifter
Kylling m bagt ..

Risotto med oks..

Frugt til hver ..

Pariserbøf..

Bønnesalat..

Kartoffelsalata..

Karrydressing..

Tomatsalat, mar..

Chermoula Dress..