Klik her for at komme til gomotion.dk

Da min kone har mælkeallergi - og derved er afskåret fra at indtage almindelige mælke/valleproteinpulvere (får svære mavekramper når hun forsøger sig med disse!!!) har vi fundet ovenstående produkt på nettet. Min kone skal iflg. hendes træner i helsecenter på slankehold spise 16 stk. af disse hver dag (enten i stedet for et mellemmåltid - eller lige efter træning). Hun træner 2 gange fitness, 1 gang spinning samt 2 x alternativ motion pr. uge.

Dette skulle erstatte en proteindrik fra Promax -extreme som hendes holdkammerater indtager efter samme device. Er der nogle der kan af/bekræfte om mængden svarer overens med en Proteindrik...

Vi fandt frem til BMS AMino 2100 fordi de var hydroliseret (ligesom Nutramigen-mælk der er til babyer med mælkeallergi. Er der nogen der kender andre alternativer?? Det være sig proteinpulvere - slanke-barer m.m. der evt. kan erstatte et måltid.

På forhånd tak

Oldsmurf

Din kone er faktisk ikke afskåret fra valleprotein pulver!
Der er et produkt på markedet der hedder Whey 95 fra www.bodylab.dk som er et produkt til netop laktoseintolerance(mælkeallergikere), som ikke indeholder lactose overhovedet

Bemærk dog at der findes Whey 80 også, dette kan jeg dog ikke anbefale din kone, da dette indeholder lactose. Whey 95 er dyrere end almindeligt proteinpulver - men kvaliteten er uden tvivl i top!

Klik her for at komme til gomotion.dk